22 results - showing 1 - 22
Mielen kuvittajat
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated January 24, 2019 4135   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Internet
  • Journalismi
  • Kaupallisuus
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Kuvitus
  • Lähiympäristö
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Mediavälineet
  • Sosiaalinen media
  • Taide
  • Uutiset
  • Vaikuttaminen
  • Valokuva
  • Visuaalisuus
  • Ympäristö
Lataa aineisto
Katse on ihmisen yksi keskeisimmistä aisteista, joilla maailmaa havainnoidaan. Kuvallisen viestinnän avulla voidaan esittää valtava määrä tietoa selkeästi ja helposti ymmärrettävässä muodossa. Toisaalta kuvien avulla voidaan pureutua yksityiskohtiin äärimmäisen tarkasti, mikä ei muuten olisi mahdollista. Kuvien avulla voimme tarkastella sellaisia silmänräpäyksessä tapahtuvia hetkiä, jotka muuten menisivät ymmärryksemme ohi. Kuvien...
Luotettavan tiedon metsästäjät
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated March 13, 2018 9710   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Aikakauslehti
  • Asenteet ja arvot
  • Internet
  • Journalismi
  • Kaupallisuus
  • Keskustelu
  • Kuvanlukutaito
  • Lukutaito
  • Mainonta
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Mediateksti
  • Mediavälineet
  • Monilukutaito
  • Osallistuminen
  • Politiikka
  • Radio
  • Sanomalehti
  • Sosiaalinen media
Lataa aineisto
Mediakasvatusmateriaali tieteestä ja tiedosta Mistä kaikkialta sinä saat tietoa? Millä eri tavoin voit kertoa asioista muille ja jakaa tietoa? Oletko törmännyt valeuutisiin? Miten arvioit tiedon luotettavuutta? Millainen merkitys tieteellä on yhteiskunnassa ja osana arkeamme? Kuulemme, näemme ja pääsemme lukemaan maailmasta ja sen tapahtumista erilaisten medioiden avulla. Medialaitteiden, sovellusten...
Media varhaiskasvatuksessa - Tukea tunne- ja vuorovaikutustaitojen vahvistamiseen
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated May 22, 2017 5030   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Asenteet ja arvot
  • Empatia
  • Medialukutaidot
  • Mediataidot
  • Tunteet
  • Vuorovaikutustaidot
Lataa aineisto
Mannerheimin Lastensuojeluliiton tuottama opas tukee kasvattajia suunnittelemaan, toteuttamaan ja arvioimaan lapsilähtöistä mediakasvatusta päiväkodeissa ja varhaiskasvatuksen työyhteisöissä. Julkaisu avaa varhaiskasvatussuunnitelmien perusteita sekä tarjoaa toiminnallisia mediakasvatusharjoituksia pienten lasten tunne- ja vuorovaikutustaitojen tukemiseen.
Kuvituskuvia mediakasvatuksen tueksi. Kuvat on tehnyt Janne Kukkonen.
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated November 23, 2017 9166   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Globaalikasvatus
  • Internet
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Kuvitus
  • Medialukutaidot
  • Mediataide
  • Mediavälineet
  • Pelaaminen
  • Sarjakuva
  • Taide
  • Valokuva
  • Visuaalisuus
Lataa aineisto
Kansallinen audiovisuaalinen instituutti on tilannut kymmeniä kuvituskuvia mediankäytöstä mediakasvattajien työn tueksi. Kuvia saa käyttää vapaasti (myös kaupalliseen toimintaan), liittämällä kuvien yhteyteen maininnan Kuva: Mediataitokoulu.fi tai Piirroskuvat: Mediataitokoulu.fi. Kuvia voi käyttää esimerkiksi julisteissa, esityksissä, verkkosivujen artikkelien kuvituksena ja sosiaalisessa mediassa. Lataa kuvat (32 Mb ZIP...
Populismibingo
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated December 08, 2016 4869   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Asenteet ja arvot
  • Ihmisoikeudet
  • Internet
  • Journalismi
  • Keskustelu
  • Lukutaito
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Mediateksti
  • Monilukutaito
  • Sanomalehti
  • Sosiaalinen media
  • Tunteet
  • Turvallisuus
  • Vaikuttaminen
  • Vuorovaikutustaidot
Lataa aineisto
Populimisbingo on pelillinen tapa tarkastella poliittista puhetta ja edistää medialukutaitoa. Populismibingoa voi hyödyntää monin eri tavoin osana opetusta ja muuta kasvatustyötä. Populismista puhutaan paljon mutta itse terminä se jää usein epämääräiseksi. Yhtä ja ainutta oikeaa määritelmää termille ei ole. Tästä syystä ymmärryksen lisääminen populismista...
Aikamatkaajat
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated January 30, 2017 26032   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Internet
  • Itseilmaisu
  • Journalismi
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Lähiympäristö
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Mediakulttuurin muutos
  • Medialukutaidot
  • Mediataidot
  • Mediateksti
  • Mediavälineet
  • Monilukutaito
  • Näyttely
  • Osallistuminen
  • Taide
  • Taidenäyttely
Lataa aineisto
Muistatko miltä lapsuutesi maisemat näyttivät? Miltä samat paikat näyttävät nyt? Mitä kaikkea on ajan saatossa muuttunut ja millaisen ympäristön jätämme tuleville sukupolville? Mediataitoviikon Suomi 100 -materiaalissa tarkastellaan paikan ja ajan muutosta. Ihmisten elinympäristö muuttuu jatkuvasti, ja media tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia tämän kehityskulun ymmärtämiseen. Aikamatkaajat-materiaali liikkuu menneisyyden,...
Populismibingo
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated November 17, 2016 3083   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Asenteet ja arvot
  • Available in English
  • Globaalikasvatus
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Monilukutaito
  • Osallistuminen
  • Vaikuttaminen
  • Vuorovaikutustaidot
Lataa aineisto
Populismibingo on kriittisen medialukutaidon edistämiseen suunniteltu pelillinen työkalu. Populismibingo on yksin tai yhdessä pelattava peli, jossa tarkastellaan poliittista puhetta populismin näkökulmasta. Poliittinen puhe voi edustaa mitä tahansa liikettä tai suuntausta. Populismibingoa voi pelata vaikkapa eduskunnan täysistunnoilla, kunnanvaltuustojen kokouksilla tai eri arkistojen lähteitä hyödyntäen. Mainokset, tiedotteet, haastattelut, mielipidekirjoitukset, väittelyt, tentit...
Apua, kännykkä  ei toimi!
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated November 09, 2016 3319   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Globaalikasvatus
  • Internet
  • Kokemukset
  • Lähiympäristö
  • Lukutaito
  • Mediavälineet
  • Nettielämää
  • Osallistuminen
  • Sosiaalinen media
  • Turvallisuus
  • Uutiset
  • Verkko
  • Vuorovaikutustaidot
  • Yksityisyys
  • Ympäristö
Lataa aineisto
Pelastakaa lapset ja punainen risti ovat yhdessä tuottaneet oppaan jossa käsitellään viestintävalmiuksia poikkeustilanteissa. Apua, kännykkä ei toimi! -oppaan tavoitteena on tarjota työvälineet, joilla jokaisella nuorella olisi riittävät viestintävalmiudet ja osaaminen, mikäli joutuisivat keskelle poikkeustilannetta. Tällaisessa tilanteessa esimerkiksi kännykät eivät välttämättä toimi, verkko voi kaatua, kännykästä...
Ruohonjuurisarjakuvalla monilukutaitoa
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 07, 2016 5314   0   1   0   1  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Globaalikasvatus
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Lukutaito
  • Monilukutaito
  • Sarjakuva
  • Tarinankerronta
  • Vuorovaikutustaidot
Ruohonjuurisarjakuva on tarina, joka kerrotaan visuaalisesti yleensä neljän ruudun avulla. Ruohonjuurisarjakuvan alkuperäinen tarkoitus on ollut tiedonvälittäminen esimerkiksi yhteisöissä, joissa monilla ei ole lukutaitoa. Siksi sarjakuvaa on hyödynnetty muun muassa kehitysyhteistyössä. Ruohonjuurisarjakuvan on kehittänyt Leif Packalén 1990-luvulla. Lukukeskus kokosi vuonna 2015 Nenäpäivän kunniaksi tietopaketin 10...
pk_kasikirja.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated September 02, 2016 2715   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Arki
  • Asenteet ja arvot
  • Available in English
  • Ikärajat
  • Itseilmaisu
  • Keskustelu
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Mediakulttuurin muutos
  • Medialukutaidot
  • Median välittämät mies- ja naiskuvat
  • Monilukutaito
  • Pelaaminen
  • Pelilukutaito
  • Pelit
  • Tunteet
  • Väkivalta
Lataa aineisto
Pelikasvattajien verkoston tuottama Pelikasvattajan käsikirja kertoo tietoa siitä mistä pelaamisessa ja siihen liittyvissä ilmiöissä on kyse. Kohderyhmänä ovat niin vanhemmat, koulut, kirjastot, nuorisotoimet kuin muutkin tahot, jotka kohtaavat pelaavia lapsia, nuoria ja aikuisia. Käsikirja on kirjoitettu pelaajien, pelintekijöiden, pelikasvattajien, tutkijoiden ja pelihaittojen ehkäisemistyötä...
Ateneum.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated June 16, 2016 2583   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Dokumentti
  • Kuvakerronta
  • Kuvanlukutaito
  • Medialukutaidot
  • Näyttely
  • Taidenäyttely
  • Valokuva
Lataa aineisto
Ateneumin tuottama opetusmateriaali tutustuttaa Henri Cartier-Bressonin valokuviin ja auttaa pohtimaan valokuvaukseen liittyviä kysymyksiä tehtävien ja oman tuottamisen kautta. Mikä on valokuva? Mikä on valokuvan suhde tämän päivän uutiskuviin? Mikä on kuvan vaikutus ja merkitys mediassa? Katsommeko samaa kuvaa? Aineisto sisältää taustatietoa valokuvaajasta ja valokuvauksesta, 20 vinkkitehtävää...
näinkuvaatvetävänvideon.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 23, 2015 6803   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Ääni
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Mediataidot
  • Mediavälineet
  • Video
  • Vlogi
  • Vuorovaikutustaidot
Lataa aineisto
Videot ovat hyvä tapa kertoa omasta aiheesta muille, kehittyä mediataidoissa ja oppia toiminnallisella tavalla. Videovinkit – opas antaa toimintaideoita videoiden käyttämiseen opetuksessa. Tavoitteena on videoilmaisun mahdollisuuksien tunnistaminen, vuorovaikutustaitojen vahvistaminen ja omaan tuottamisen kannustaminen. Opetuksessa videokerrontaa voidaan yhdistää kaikkiin oppiaineisiin. Vapaa-ajan ryhmissä tehtäväksi voidaan ottaa vaikkapa harrastuksista...
Abstraktien asioiden valokuvaaminen
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 2683   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Taide
  • Visuaalisuus
Tehtävän tavoitteena on kehittää visuaalista lukutaitoa sekä valokuvaamisen käyttötaitoja oman tekemisen ja hahmottamisen kautta. Tehtävän vaikeustasoa ja haastavuutta voidaan säädellä ikä- tai kokemustasosta riippuen kuvausaiheiden valinnan mukaan. Abstrakteja kuvausaiheita miettiessä osallistuja pääsee pohtimaan syvällisemmin kuvauskohteita ja aiheeseen liittyvää symboliikkaa. Toiminta Anna osallistujille jokin...
Oma esittelevä video
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 2489   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Itseilmaisu
  • Kuvaaminen
  • Kuvakerronta
  • Mediataidot
  • Video
Lataa aineisto
Tehtävässä tuotetaan omia esitteleviä videoita joko videopostauksen tai videotutoriaalin muodossa. Tehtävä on jatkoa Esittelevät videot tutuksi –tehtävälle. Videot laajentavat ilmaisutapojen kirjoa esimerkiksi koulussa tai harrastusten parissa. Lisäksi vertaisten ohjaamiseen suunnatut videotutoriaalit kannustavat vastavuoroiseen oppimiseen. Kaiken kaikkiaan oman tuottamisen kautta avautuvat paremmin niin esteettiset, käytännölliset kuin sisällöllisetkin ulottuvuudet videoilmaisusta. Tehtävä...
Esittelevät videot tutuiksi
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 12, 2015 2807   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Oma tuottaminen ja käyttötaidot
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Lataa aineisto
Tehtävän tavoitteena on tutustua kahteen erilaiseen tapaan tehdä omia esitteleviä videoita. Yhteistyössä Yhteishyvä Live –sivuston kanssa tuotetussa videossa suosittu videobloggaaja Tume kertoo omat vinkkinsä kuvaamisesta ja vloggaamisesta kiinnostuneille nuorille. Videot laajentavat ilmaisutapojen kirjoa esimerkiksi koulussa tai harrastusten parissa. Oman tuottamisen kautta avautuvat paremmin niin esteettiset, käytännölliset kuin sisällöllisetkin ulottuvuudet...
menitkoklikkiin.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated May 17, 2016 3337   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Available in English
  • Internet
  • Journalismi
  • Tehokeinot
  • Tillgänglig på svenska
Lataa aineisto
Tehtäväkokonaisuus avaa klikkaamaan houkuttelevien uutisten periaatetta keskittymällä painetun sanoma- tai aikakauslehden sekä netissä julkaistavien uutissivustojen eroihin. Huomio on etenkin juttujen otsikoinnissa. Tavoitteena on oman tutkimisen ja analysoinnin kautta kehittää uutismedian kriittistä tulkintaa. Lisätietoja klikkiuutisen käsitteestä saat Menitkö klikkiin? –materiaalista, johon tehtäväkokonaisuus kuuluu. Mikä klikkiuutinen? Klikkiuutiset ovat netissä julkaistavia uutisia,...
menitkoklikkiin.jpg
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated May 17, 2016 3245   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
  • Viestintä ja vuorovaikutus
Avainsanat
  • Available in English
  • Internet
  • Journalismi
  • Keskustelu
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Medialukutaidot
  • Monilukutaito
  • Tillgänglig på svenska
  • Uutiset
Lataa aineisto
Keskustelutehtävässä kartoitetaan erilaisia tapoja seurata ajankohtaisia tapahtumia ja uutisia netissä sekä pohditaan aiheiden näkyvyyttä omissa sosiaalisen median kanavissa. Tehtävä sopii mainiosti aloitus- ja lämmittelykeskusteluksi analysointiin tai omaan tuottamiseen tähtääviin harjoituksiin. Tehtävä liittyy Menitkö klikkiin? –materiaaliin. Toiminta Pohdi seuraavia kysymyksiä parin kanssa tai ryhmässä:...
Kumpi hallitsee – teknologia vai sinä?
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 29, 2015 3385   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Internet
  • Turvallisuus
  • Yksityisyys
  • Big Data
Lataa aineisto
Tehtävässä tarkastellaan nettiajan teknologian mahdollistamia keinoja valvoa käyttäjiään ja siinä pohditaan myös omia vaikutusmahdollisuuksia itsestä kerättävän tiedon hallitsemiseen. Tehtävä liittyy Digisammon takojat –materiaalin Omaa dataa hallitsemassa -kappaleeseen. Toiminta 1. Katsokaa yhdessä huoltajille suunnattu Valvova silmä -video. Anna oppilaiden tai ohjattavien pohtia ja keskustella...
Digisammon.png
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 29, 2015 3595   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
  • Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
  • Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Big Data
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Sosiaalinen media
  • Turvallisuus
  • Yksityisyys
Lataa aineisto
Tehtävässä rerehdytään itselle läheisten nettisivustojen tai sovellusten käyttöehtoihin ja tutustutaan niiden tapoihin kerätä ja käyttää niille annettuja tietoja. Tehtävän tavoitteena on tutustua tietosuojaan konkreettisten esimerkkien kautta sekä parantaa mahdollisuuksia omaan elämänhallintaan netissä. Tehtävä liittyy Digisammon takojat –materiaalin Vaarallisilla vesillä – onko yksityisyys uhattuna? –kappaleeseen. Toiminta: ...
Paljon puhetta isosta datasta
 
0.0 (0)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated October 29, 2015 2868   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Osallisuus, vaikuttaminen ja elämänhallinta
Avainsanat
  • Big Data
  • Internet
  • Mediakriittinen ajattelu
  • Turvallisuus
  • Yksityisyys
Lataa aineisto
Tehtävässä tutustutaan tarkemmin big data –käsitteeseen ja pohditaan sen erilaisia ulottuvuuksia monenlaisten mediatekstien avulla. Tehtävä haastaa tarkastelemaan ilmiötä kriittisesti ja monipuolisesti. Tehtävä liittyy Digisammon takojat –materiaalin Tietovuoresta digisammoksi – miten big dataa hyödynnetään? – kappaleeseen. Mikä big data? Big data tarkoittaa erittäin suurten, järjestämättömien ja eri...
Digisammon.png
 
3.7 (1)
Tehtävä M Mediataitokoulu Updated December 01, 2016 5132   0   1   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Tiedonhaku, tulkinta ja kriittisyys
Avainsanat
  • Big Data
  • Turvallisuus
  • Yksityisyys
Lataa aineisto
Tehtävässä pohditaan omaa toimintaa netissä ja kartoitetaan tietämystä etenkin henkilökohtaisten tietojen keräämisestä. Vahvistetaan kriittisyyttä ja oman elämän hallinnan taitoja. Tehtävä liittyy Digisammon takojat –materiaaliin. 1. Pyydä oppilaita tai ohjattavia listaamaan aluksi itsenäisesti mihin kaikkeen he käyttävät nettiä. Pyydä heitä tarkastelemaan listaa ja pohtimaan kaikkia niitä tapoja,...
Mediatervehdys-workshop
 
0.0 (0)
Tehtävä G Guest Updated October 12, 2015 2093   0   0   0   0  

Tehtävä

Tavoite
Oma tuottaminen ja käyttötaidot
Avainsanat
  • BYOD
  • Itseilmaisu
  • Kuvakerronta
  • Vuorovaikutustaidot
Mediaa voi hyödyntää monin eri tavoin vuorovaikutuksessa. Tehtävässä osallistujat pääsevät tekemään mediatervehdyksen tutulleen. Workshop on ajankohtainen juhlapyhien lähestyessä. Ajatuksena on tehdä perinteinen tervehdys, esimerkiksi juhlapäivän toivotus tai muu tervehdys erilaisin mediavälinein. Tehtävässä hyödynnetään osallistujien tuomia omia mediavälineitä. Lapset voivat vanhempiensa kanssa tehdä mediatervehdyksen valokuvin, videoin...
22 results - showing 1 - 22