Pedagogical Design for an Online Information Literacy Course: College Students' Learning Experience with Multi-Modal Objects

This project is an exploratory study on the use of multi-modal objects in an online information literacy course. This paper reports on the second phase of the project, which focused on students' learning experience within five course modules employing different multi-modal media objects for instruction. Seven online surveys were conducted at the beginning of the course, immediately after each of the webcast discussion sessions accompanying each course module, and at the end of the course. The findings show significant relationships among computer skills, online teaching materials, use of communication tools, learning experience, and satisfaction with the course.

Tilaa painettuja esitteitä ilmaiseksi

Klikkaa kuvaa avataksesi tilauslomakkeen

Uudet tehtävät

Videosarja sananvapaudesta
Suomen PEN – Finlands PEN on vuonna 1928 perustettu kirjailijoiden...
Mielen kuvittajat
Katse on ihmisen yksi keskeisimmistä aisteista, joilla maailmaa havainnoidaan....
älylelu
Toiminnan tavoitteet Älylelun rakentamisen tavoitteena...
Mediatehtäviä varhaiskasvatukseen
Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mediatehtäviä varhaiskasvatukseen -opas tukee varhaiskasvattajia ja päiväkotien...
Saamen kielet ja kulttuurit tutuksi mediakasvatuksen menetelmin
Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tuottama pedagoginen aineisto Saamen kielen...