Media literacy and new entertainment venues: The case of opera in movie theatres.

"Throughout its historical evolution, opera has undergone many
structural changes. Lately, the genre has undergone a remarkable change as a
form of mass entertainment because of cinema, but also because of the
development of social networks, websites, forums, chats and blogs that opera
houses and entities that support opera make available to consumers. All of this
helps to create a new model of literacy and entertainment that is built from the
codes of cinema."

Tilaa painettuja esitteitä ilmaiseksi

Klikkaa kuvaa avataksesi tilauslomakkeen

Uudet tehtävät

kumppanuus
Kuluttajalla on aina oikeus tietää, milloin häneen yritetään vaikuttaa...
Videosarja sananvapaudesta
Suomen PEN – Finlands PEN on vuonna 1928 perustettu kirjailijoiden...
Mielen kuvittajat
Katse on ihmisen yksi keskeisimmistä aisteista, joilla maailmaa havainnoidaan....
älylelu
Toiminnan tavoitteet Älylelun rakentamisen tavoitteena...
Mediatehtäviä varhaiskasvatukseen
Mannerheimin Lastensuojeluliiton Mediatehtäviä varhaiskasvatukseen -opas tukee varhaiskasvattajia ja päiväkotien...